вторник, 28 апреля 2020 г.
пятница, 17 апреля 2020 г.
Ինչպե՞ս եմ պատկերացնում ինձ ինքնամեկուսացումից հետո
պատմում են 11-րդ դասարանի սովորողները
- Անձամբ ես անհամբերությամբ սպասում եմ այն օրվան երբ այս ամենն արդեն անցյալում կլինի։ - Ինգա Բաբայան
- Նպատակ ունեի այս ընթացքում ընդունվել մոդելավորման դպրոց և դպրոցին զուգահեռ հմտանալ իմ ընտրած մասնագիտության մեջ, բայց ինքնամեկուսացումը և այս հիվանդության առաջ գալը խանգարեց ինձ այս հարցում և սա կլինի այն կարևոր բաներից մեկը, որը ես կանեմ ինքնամեկուսացման ավարտից հետո: - Ռաիսա
вторник, 14 апреля 2020 г.
Սովորողը՝ ուսումնասիրող
Սովորողը՝ուսումնասիրող նախագիծ
Նախագծինպատակը
·
Ուսումնական բլոգները համապատասխանեցնել պահանջներին
Ընթացքը
·
դուրս բերե լայն բլոգները, որոնք չեն համապատասխանում պահանջներին
·
դուրս բերել լավագույն աշխատող բլոգները և հրապարակել ենթակայքում
·
լրամշակել պահանջների մեջ գտնվող այն կետերը, որոնք ընդհանրապես առկա չեն ոչ մի սովորողի մոտ
Արդյունքում՝
·
Ունենալ տեսադասեր ավելի հաճախ հանդիպող խնդիրների շուրջ
·
Կազմակերպել առցանց հանդիպում սովորողների հետ
Աշխատանքայինխումբ՝
·
ԳրիգորՀովհաննիսյան — 12-րդդասարան
·
ԼուսինեԽաչատրյան — 12-րդդասարան
·
ՏիգրանՍերոբյան — 11-րդդասարան
·
ՇուշանՊետրոսյան- 11-րդդասարան
·
ՄելինեՄարտիրոսյան — 10-րդդասարան
·
ՀասմիկՆերսիսյան— 10-րդդասարան
·
ՍուսաննաՉալիկյան
·
ՄարիաննաԳևորգյան
Ուսումնասիրությանարդյունքներ #1
·
11րդ դասարանիսովորողներ՝ՇուշանՊետրոսյանիևՏիգրանՍերոբյանիկատարածհետազոտությանարդյունքներըկարողեք տեսնելայստեղ(համակարգումը՝
ԼուսինեՍարգսյանի):
·
12 րդ դասարանիսովորողներԳրիգորՀովհաննիսյանըևԼուսինեԽաչատրյանըդիտարկելեն
11- րդդասարանիբլոգներըևարդյունքներնամփոփվածենիրեցբլոգում:
Հիմնականումդիտարկածարդյունքներըհամընկնումենիրար:
Բոլորթերություններիմասինանհատապեսգրելեմսովորողներին,
որիհիմանվրափոփոխություններըկատարվումեն
:Դիտարկումները՝ տեսեքայստեղ(համակարգումը՝
ՋուլիՍիմոնյանի):
·
10-րդ դասարանիսովորողներՀասմիկՆերսիսյաննուՄելինեՄարտիրոսյանըամփոփումենիրենցբլոգայինդիտարկումները։Դիտարկվելենավագդպրոցիսովորողներիբլոգները։Իրենցամփոփմանմեջկարողեքծանոթանալինչպեսկարծիքներին,
այնպեսէլկգտնեքֆայլեր,
որտեղճշգրտորենամփոփվածենթերություններնուառավելությունները(համակարգումը՝ ԼիլիթՅախինյանի):Դիտարկումները՝
հղումով:
9-րդ դասարանիսովորողներՎալերիԲալասյան,
ՍտելլաՍարգսյան, ՆանեԱյնթաբյան (համակարգումը՝ ՄարալԿարապետյանի):Արդյունք՝ տեսայստեղ:
Ներկայացնումեմնախագծայինխմբիաշխատանքներից ՝
Ներկայացնումեմնախագծայինխմբիաշխատանքներից ՝
·
Ֆլեշմոբիևլրացուցիչկրթությանպարտադիրլինելուկետիփոփոխությունանել,
քանիորֆլեշմոբինմասնակցելուցհետոսեղմումեսուղարկելկոճակըևգնումէ,
ի՞նչկարիքկաայդհրապարակելու:-
ՇուշանՊետրոսյան
Վերհանվածբոլորխնդիրներըանհատապեսուղարկվելէսովորողներին, ոմանքարդենշտկելենիենցթերությունները, ոմանքդեռևսենթարկումենփոփոխության: Բայցասեմ, որսաշատկարևորդիտարկումէրևպետքէհետևողականլինելայնքանժամանակ մինչևվերջինսովորողըշտկիիրսխալը, կամլրացնիբացթողումներըпонедельник, 13 апреля 2020 г.
Ապրիլի 13
Հաշվի առնելով հեռավար-առցանց դպրոցի մանկավարժական խորհրդի առցանց հավաքի քննարկման արդյունքները այս շաբաթ անելիքներս նախատեսել եմ այս շրջանակում.
воскресенье, 5 апреля 2020 г.
Գեղարվեստը տանը # 2
«Գեղարվեստը տանը» նախագիծը սկսեցինք Ավագ դպրոցի սովորողների հետ հույս ունենալով , որ մեզ կմիանան նաև կրթահամալիրն ավարտած սովորողները: Ոգևորությունը մեծ էր, երբ ստացա մասնակցության հայտերը.
Պատմում են ինքնամեկուսացված շրջանավարտները՝
Պատմում են ինքնամեկուսացված շրջանավարտները՝
Ամփոփում մարտ - ապրիլ
Օգտվելով կրթահամալիրի մանկավարժության կենտրոնի բլոգում հրապարակված գործունեության շեշտադրումը, լրացումը, պարզաբանումը, ուղեցույցից, առանձին փաթեթներով փորձել եմ ներկայացնել սովորողների նախագծերի հրապարակումները, որոնք եղել են և՛ կազմակերպչի , և՛ դասավանդողի խորհրդով: Ձեռքբերում եմ համարում սովորողի կողմից եկող նախագծերը, որոնք ևս հրապարակված է:
суббота, 4 апреля 2020 г.
Պարտիզպանի ինքնամեկուսացումը
Մենք չպետք է համեստություն ակնկալենք բնությունից ,այն ամենից հետո,ինչ արել ենք բնությանը:(Սենեկա)
Գտնվելով ինքնամեկուսացման շրջանում Ավագ դպրոցի սովորողները չկարողացան անխնամ թողնել իրենց այգիները, քանի որ բնությունը չի սպասում, աշխատանքները շարունակվում են; Իրենց այգեգործական, գյուղատնտեսական հմտություններով են կիսվում 11-րդ դասարանի սովորողները:
Գտնվելով ինքնամեկուսացման շրջանում Ավագ դպրոցի սովորողները չկարողացան անխնամ թողնել իրենց այգիները, քանի որ բնությունը չի սպասում, աշխատանքները շարունակվում են; Իրենց այգեգործական, գյուղատնտեսական հմտություններով են կիսվում 11-րդ դասարանի սովորողները:
пятница, 3 апреля 2020 г.
Ինքնամեկուսացված մարզիկները #2
«Առողջ մարմնում առողջ հոգի» արտահայտությունը ծանոթ է բոլորիս: Ունենալով գրեթե 2000 տարվա պատմություն այն դարձել է թևավոր խոսք, որը բառացիորեն նշանակում է՝ պահպանելով մարմինը առողջ վիճակում, մարդը պահպանում է նաև իր հոգեկան առողջությունը:
Այս անգամ նախագծին է միացել Ինգա Բաբայանը 11- րդ դասարանի սովորող:
Սեբաստացի սովորողի օրագիրը ինքնամեկուսացման օրերին #2
Ինքնամեկուսացման այս շրջանում ևս կարող ենք սովորել, ձեռք բերել նոր հմտություններ , կարողություններ, մեզ փորձել խոհանոցում, մարզվել, նկարել, երգել,պարել, վերանորոգել քո սենյակը: Հենց այս մասին են պատմում Ավագ դպրոցի սովորողները առաջին և այս թողարկումներում
- Շուշան Պետրոսյան
- Մանե Գյոզալյան
- Գագիկ Խուդոյան
- Մանե Ժամհարյան
- Արեն Պողոսյան
- Մարգարիտա Գրիգորյան
- Ինեսսա Փանոսյան
- Գեղամ Քեշիշյան
- Եվա Բերբերյան
- Սևակ Սահակյան
- Գեղամ Քեշիշյան
- Արա Շահվերդյան
- Սահակյան Լևոն
- Վարազդատ Փաշոյան
- Աննա Ստեփանյան
- Յուրա Մովսիսյան
- Լիանա Մելքոնյան
- Անգելինա Արզումանյան
- Հարութ Մնացականյան
- Լիլիթ Գաբրիելյան
Խոհանոցում սեբաստացիներն են
Ընտանեկան Խոհարարություն,
- պատրաստում ենք շոկոլադ- Նազելի Տեր-Պետրոսյան
- Պատրաստում ենք պիցցա- Ինեսսա Փանոսյան
- պատրաստում ենք թխվածքաբլիթներ- Մարիամ Ժամկոչյան
- պատրաստում ենք ոչ առողջ սնուննդ, բայց շատ համեղ և արագ- Ինգա Բաբայան
четверг, 2 апреля 2020 г.
Արի պարենք
Արի պարենք
Պարը հանդիսացել է հայ ժողովրդի բնավորության և գեղագիտական մտածողության ամենավառ արտահայտչամիջոցներից մեկը և արտացոլում է հայ ժողովրդի ազգային բնավորությունը, հոգեկան աշխարհը, բնության ու կյանքի հանդեպ ունեցած վերաբերմունքը:
Պարը հանդիսացել է հայ ժողովրդի բնավորության և գեղագիտական մտածողության ամենավառ արտահայտչամիջոցներից մեկը և արտացոլում է հայ ժողովրդի ազգային բնավորությունը, հոգեկան աշխարհը, բնության ու կյանքի հանդեպ ունեցած վերաբերմունքը:
Որպեսզի չմոռանանք մեր ազգային պարերը առաջարկում եմ միանալ «Արի պարենք » նախագծին:
Տեսագրությունները կարող եք ուղարկել իմ էլեկտրոնային հասցեին. L.sargsyan@mskh.am
Տեսագրությունները կարող եք ուղարկել իմ էլեկտրոնային հասցեին. L.sargsyan@mskh.am
Հայկական ազգային 12 ոտք պարն իր անվանումը ստացել է պարաքայլերի քանակից: Այս պարը պարել են հարսանիքների և ուխտագնացությունների ժամանակ, սակայն ժամանակի հետ այն կորցրել է իր ծիսական նշանակությունը:
Մայրոքե
Սասունի շրջանի պար է։Մայրոքե, թարս պար։ Ինչպես բոլոր թարս պարերը, այնպես էլ Մայրոքեն պարելիս գնում են դեպի ձախ։ Այսինքն դա խորհրդանշում է, որ «գործը թարս է գնացել»: Պարն ունի 3 տարբերակ, յուրաքանչյուր տարբերակը իր յուրահատկությամբ։
11-րդ դասարանի սովորող Արեն պողոսյանը առաջարկում է պարել «Մայրոքե»
Մայրոքե
Սասունի շրջանի պար է։Մայրոքե, թարս պար։ Ինչպես բոլոր թարս պարերը, այնպես էլ Մայրոքեն պարելիս գնում են դեպի ձախ։ Այսինքն դա խորհրդանշում է, որ «գործը թարս է գնացել»: Պարն ունի 3 տարբերակ, յուրաքանչյուր տարբերակը իր յուրահատկությամբ։
11-րդ դասարանի սովորող Արեն պողոսյանը առաջարկում է պարել «Մայրոքե»
Подписаться на:
Сообщения (Atom)