Սովորողը՝ուսումնասիրող նախագիծ
Նախագծինպատակը
·
Ուսումնական բլոգները համապատասխանեցնել պահանջներին
Ընթացքը
·
դուրս բերե լայն բլոգները, որոնք չեն համապատասխանում պահանջներին
·
դուրս բերել լավագույն աշխատող բլոգները և հրապարակել ենթակայքում
·
լրամշակել պահանջների մեջ գտնվող այն կետերը, որոնք ընդհանրապես առկա չեն ոչ մի սովորողի մոտ
Արդյունքում՝
·
Ունենալ տեսադասեր ավելի հաճախ հանդիպող խնդիրների շուրջ
·
Կազմակերպել առցանց հանդիպում սովորողների հետ
Աշխատանքայինխումբ՝
·
ԳրիգորՀովհաննիսյան — 12-րդդասարան
·
ԼուսինեԽաչատրյան — 12-րդդասարան
·
ՏիգրանՍերոբյան — 11-րդդասարան
·
ՇուշանՊետրոսյան- 11-րդդասարան
·
ՄելինեՄարտիրոսյան — 10-րդդասարան
·
ՀասմիկՆերսիսյան— 10-րդդասարան
·
ՍուսաննաՉալիկյան
·
ՄարիաննաԳևորգյան
Ուսումնասիրությանարդյունքներ #1
·
11րդ դասարանիսովորողներ՝ՇուշանՊետրոսյանիևՏիգրանՍերոբյանիկատարածհետազոտությանարդյունքներըկարողեք տեսնելայստեղ(համակարգումը՝
ԼուսինեՍարգսյանի):
·
12 րդ դասարանիսովորողներԳրիգորՀովհաննիսյանըևԼուսինեԽաչատրյանըդիտարկելեն
11- րդդասարանիբլոգներըևարդյունքներնամփոփվածենիրեցբլոգում:
Հիմնականումդիտարկածարդյունքներըհամընկնումենիրար:
Բոլորթերություններիմասինանհատապեսգրելեմսովորողներին,
որիհիմանվրափոփոխություններըկատարվումեն
:Դիտարկումները՝ տեսեքայստեղ(համակարգումը՝
ՋուլիՍիմոնյանի):
·
10-րդ դասարանիսովորողներՀասմիկՆերսիսյաննուՄելինեՄարտիրոսյանըամփոփումենիրենցբլոգայինդիտարկումները։Դիտարկվելենավագդպրոցիսովորողներիբլոգները։Իրենցամփոփմանմեջկարողեքծանոթանալինչպեսկարծիքներին,
այնպեսէլկգտնեքֆայլեր,
որտեղճշգրտորենամփոփվածենթերություններնուառավելությունները(համակարգումը՝ ԼիլիթՅախինյանի):Դիտարկումները՝
հղումով:
9-րդ դասարանիսովորողներՎալերիԲալասյան,
ՍտելլաՍարգսյան, ՆանեԱյնթաբյան (համակարգումը՝ ՄարալԿարապետյանի):Արդյունք՝ տեսայստեղ:
Ներկայացնումեմնախագծայինխմբիաշխատանքներից ՝
Ներկայացնումեմնախագծայինխմբիաշխատանքներից ՝
·
Ֆլեշմոբիևլրացուցիչկրթությանպարտադիրլինելուկետիփոփոխությունանել,
քանիորֆլեշմոբինմասնակցելուցհետոսեղմումեսուղարկելկոճակըևգնումէ,
ի՞նչկարիքկաայդհրապարակելու:-
ՇուշանՊետրոսյան
Վերհանվածբոլորխնդիրներըանհատապեսուղարկվելէսովորողներին, ոմանքարդենշտկելենիենցթերությունները, ոմանքդեռևսենթարկումենփոփոխության: Բայցասեմ, որսաշատկարևորդիտարկումէրևպետքէհետևողականլինելայնքանժամանակ մինչևվերջինսովորողըշտկիիրսխալը, կամլրացնիբացթողումները
Комментариев нет:
Отправить комментарий