воскресенье, 5 апреля 2020 г.

Ամփոփում մարտ - ապրիլ



Օգտվելով կրթահամալիրի մանկավարժության կենտրոնի բլոգում հրապարակված  գործունեության շեշտադրումը, լրացումը, պարզաբանումը, ուղեցույցից,  առանձին փաթեթներով փորձել եմ ներկայացնել սովորողների նախագծերի հրապարակումները, որոնք եղել են և՛ կազմակերպչի , և՛ դասավանդողի խորհրդով: Ձեռքբերում եմ համարում սովորողի կողմից եկող նախագծերը, որոնք ևս հրապարակված է:
Սովորողի անհատական ուսումնական պլան
Գեղարվեստը տանը
Սեբաստացի սովորողի օրագիրը ինքնամեկուսացման օրերին
  1.  Սենյակս վերադասաորելուց հետո պարզվեց, որ ինձ հարկավոր է նաև ներկել փոքր-ինչ կեղտոտված պատերը- Շուշան Պետրոսյան 
  2.  Աշխարհը, երկրագունդը նույնպես հանգստանալու և մեկուսանալու կարիք, անհրաժեշտությու ունի, որովհետև տնտեսությունը ահռելի աղետ է հասցնում բնությանը և այս ճգնաժամի ամիսների էկոլոգյան վերածնման փուլում է-Մանե Գյոզալյան
  3. Մեկուսացման օրերը արդյունավետ անցկացնելու համար որոշեցի կազմել իմ աշխակարգը՝ հեռավար դաս, ազատ ժամանակ, ընթերցանություն, ինքնակրթություն-Գագիկ Խուդոյան
  4. Վերջապես կարդացի «Ծաղիկներ Էլջերնոնի համար» գիրքը, որը վաղուց ուզում էի կարդալ- Մանե Ժամհարյան
  5. Արեն Պողոսյան 
  6.  Տանը մնալը ցույց է տալիս քեզ` քո ներքին ալարկոտին, աշխատասեր մեղվին, նկարչին, գրողին և այլոք-Մարգարիտա Գրիգորյան
  7. Օրվա մեծ մասը անցնում է դասերիս, պարապմունքներիս վրա, իսկ ազատ ժամանակ աշխատում եմ ժամանակ հատկացնել նախասիրություններիս, ինքնակրթմանս վրա-Ինեսսա Փանոսյան
  8. Ամբող օրը տանը մնալուց չձանձրանալու համար ընտանիքով կազմակերպում ենք ժամանցը ավելի հետաքրքիր դարձնող խաղեր, ֆիլմի դիտումներ, հավաքներ-Գեղամ Քեշիշյան
  9. Եվան տնից էլ է կարողանում դասավանդողների հոգին հանել ու հարցախեղդ անել, կարևորը այն է, որ նրանք սիրով ու համբերությամբ լսում ու բացատրում են ինձ)))-Եվա Բերբերյան
  10. Ես գերագույն հաճույք եմ ստանում ֆիլմեր դիտելուց, սակայն դասերի հետ չէի հասցնում դիտել բոլոր նոր ֆիլմերը և որոշեցի այս մեկուսացման ժամանակ ավարտին հասցնել-Սևակ Սահակյան
  11. Գեղամ Քեշիշյան
  12. Կարևորում եմ սպորտով զբաղվելը, քանի որ անընդհատ տանը մնալով իմունիտետը թուլանում է, անընդհատ պառկելու ցանկություն է առաջանում, իսկ սպորտը կոփում է-Արա Շահվերդյան
  13.  Լրացուցիչ կրթությունս չինարենն է, ՛՛Կոնֆուցիոսի լեզվաբանական համալսարանն էլ անում է օնլայն` Zoom հարթակում-Սահակյան Լևոն
  14.  Տեսադասերի օգնությամբ մասնագիտանում եմ, «Adobe Photoshop», «Adobe Premiere Pro», «AVS Video Editor» մոնտաժային ծրագրերում-Վարազդատ Փաշոյան
  15. Էս դատարկ փողոցները սառել են… Չկան էլ մարդիկ իրենց ծիծաղով, կիթառներով, զարմացած ու սիրով լցված հայացքներովԱննա Ստեփանյան
  16. դիտել եմ «Վերջին ուսուցիչը» հեռուստասերիալը, որից շատ տպավորված եմ, ցանկանում եմ կարդալ համանուն գրքը-Յուրա Մովսիսյան
  17. Լիանա Մելքոնյան
  18. Կիսատ թողած գրքերս եմ կարդում, հին ֆիլմերն եմ նորից դիտում ու նորերն եմ բացահայտում-Անգելինա Արզումանյան
  19. Հարութ Մնացականյան
  20.  Օրվա մեծ մասը տրամադրում եմ դասերիս, քանի որ նախագծերը չափից շատ են, իսկ դրանց իրագործումը պահանջում է շատ ջանքեր և ժամանակ-Լիլիթ Գաբրիելյան
  21. Այս համակարգը ինձ շատ դուր եկավ, քանի որ տան միջավայրում էլ ավելի եմ ոգեշնչվում և անելիքներս ավելի հեշտ եմ կատարում - Սոֆի Առաքելյան
  22. Չեմ համարձակվում բողոքել այս իրավիճակից, որովհետև մի քանի ամիս առաջ ես ինքս էի երազում այսպիսի մի բան մասին․․․Կանգնեցնել ժամանակն ու վերջացնել բոլոր կիսատ գործերը Մարինե Իշխանյան
  23. Այսպիսով ցանկանում եմ ամփոփել իմ առցանց ուսումնական շաբաթը, որն անցավ պրոդուկտիվ և լի նոր գիտելիքներով-Անիչկա Միքայելյան
  24.  Սա անսովոր, բայց կարծում եմ ավելի հեշտ մեթոդ է ուսման համար, որովհետև տարբեր սովորողներ տարբեր արագությամբ են անում առաջադրանքները, այս դեպքում մենք պարտավորված չենք 45 րոպե ներկա լինել դասին, եթե 15 րոպեում կարող ենք ավարտել այն-Տիգրան Սերոբյան
  25. ինչպես նաև մասնակցել եմ ֆիլմադարակ նախագծին- Ինգա Բաբայան 
  26. Չնայած դրան, եթե թողնեն, կարող եմ ամբողջ գիշերն արթուն մնալ, բայց առավոտյան սպանեն էլ շուտ չեմ վեր կենա (եթե ստիպված չլինեմ)-Նազելի Տեր-Պետրոսյան
  27. Վերջապես ժամանակ եմ տրամադրում հոբիներիս: Շատ եմ սիրում նկարչությամբ զբաղվել, սիրում եմ ինքս նոր բան ստեղծել, թեկուզ ինչ-որ անպիտան իրից- Մարիամ Ժամկոչյան
  28. Նկարում է, գծում , ջնջում սովորել է նվագել երաժտական գործիքի վրա- ինքնատիպ Մարինե Ասատրյան
  29. Այս օրերին անկանոն է դարձել գրաֆիկս, ամեն օր փորձում եմ ուղղել, բայց ապարդյուն։ Մենակ դասի գնալը կփրկի ինձ այս պարագայում-Մանե Բարսեղյան
  30. Չնայած որ այսքան զբաղվում եմ, մեկ է ավել ժամանակ է մնում, այդ ժամանակ զբաղվում եմ ինքնակրթությամբ- Մարինե Մանուկյան
«Ցույց պլաստիկի դեմ» խորհրդատու՝ Մարթա Ասատրյան
  • Լևոն Սահակյան և Մերջան մայրիկ- Մերջանն ինձ իր ընտանիքում հյուրընկալել էր «Թվացյալ սահմաններ» նախագծի շրջանակում։Երեկ կապվեցի նրանց հետ և առաջարկեցի, որ նկարեն փոքրիկ տեսահոլովակ, որում կխոսեն այն մասին, թե ինչպե՞ս են անցկացնում իրենց կարանտինային օրերը:
  • Դիանա Հովհաննիսյան և Լորին-Լսեք պոլսահայ քույրիկիս՝ Լորիին։ Նա խոսում է այնտեղ տիրող իրավիճակի մասին։
  • Վալերա Թևատրոսյան և Լիդա մայրիկ-Այսօր տեսակապով զրուցեցի Ստամբուլի իմ ընտանիքի հետ։ Նրանք ևս պահպանում են ինքնամեկուսացման կանոնները։ Երբ խոսեցի նրանց հետ, հանգստացա, որովհետև երբ լսել էի, որ Թուրքիայում հիվանդների թիվը չափազանց շատ է, անհանգստանում էի
Արի պարենք
Ինքնամեկուսացված մարզիկները
Առցանց ուսուցման  նախագծերի լավագույն ընտրանի
Ընտանեկան նախագծեր
Զատկական ծեսին ընդառաջ

«Առականի» թարգմանական ամսագիր-խմբագիր՝ Անի Ղազարյան- Նունե Մովսիսյան
«Սեբաստացի» գիտահանրամատչելի հանդես-խմբագիր՝ Նազելի Տեր-Պետրոսյան
«Երգ երգոց» ձայնաբլոգ-խմբագիր՝ Միլենա Մարկոսյան
«Ուրիշ երկիր մոլորակ չկա» թարգմանական նախագիծ-Սոնա Գիլոյան
Կարդում ենք իտալական գրականաություն. Դինո Բուցատի
Ելենա Սարգսյան
Առաջարկում եմ կարդալ
Հոդվածաշար։ Անհատական-անվանական առաջադրանքը՝ սովորելու խթան- Լիլիթ Յախինյան




  • Մարինե Գալստյան 2000 տարեկան մոդայիկ հռոմեական կոշիկը000
  •  Շուշան Պետրոսյան Ֆրիկ Շոուներ
  • Քրիստինա Մեսրոպյան 13000 տարեկան ձեռքերի հետքերի քարայրը
  • Աշոտ Դավիթավյան Գլադիուս
  • Էմմա Բաղիրյան Սալմոնելլան և ացտեկյան մշակույթի անկումը
  • Մարիամ Ժամկոչյան Անտիկ Եգիպտոսի անկումը հրաբուխների պատճառով
  • Անի Զմոյան Երբ մարդը սկսեց կերակուր պատրաստել
  • Առաջին համաշխարհային պատերազմի պատճառներ
  • Մարինե Գալստյան Առաջին աշխարհամարտի պատճառները և սկիզբը
  • Սամվել Մանասյան Օրենք, թե՞ սովորույթ
  • Հասմիկ Պողոսյան Հինգ հանրաճանաչ և երբեմն կասկածելի հնագույն հակաթույները
  • Լիանա Մելքոնյանը Ժամանակի տարօրինակ բայց վնասակար զենքերի մասին
  • Գևորգ Խաչատրյան Աղի թանկարժեքության մասին
  • Նարեկ Խաչատրյան Քաոսի էպիկենտրոնը․․․ մաս առաջին
  • Հակաբոլշևիկյան կազմակերպությունները և կուսակցությունները» Մ․Լ․Ալեքսեևնա.(վերլուծական աշխատանք)
    Վիրտուալ ճամփորդություն -Իրինա Ապոյան
    Մի նկարի պատմություն
    Մնում ենք տանը ֆլեշմոբ- Դիանա Նազարյան
    «Հանդիպման վայր» ֆիլմը- Հասմիկ Ղազարյան (Դեռ լրացումներ ունեմ անելու)
    Առցանց առաջադրանքներին չեն արձագանքել.

    Комментариев нет:

    Отправить комментарий