вторник, 14 апреля 2020 г.

Սովորողը՝ ուսումնասիրող

 Սովորողը՝ուսումնասիրող նախագիծ
Սովորողները ուսումնասիրում են Ավագ դպրոցի՝ 9-12 րդ դասարանների բլոգները

·         ամբողջական նախագիծը՝ ծրագրի ղեկավարի բլոգում
Նախագծինպատակը
·         Ուսումնական բլոգները համապատասխանեցնել պահանջներին
Ընթացքը
·         դուրս բերե լայն բլոգները, որոնք չեն համապատասխանում պահանջներին
·         դուրս բերել լավագույն աշխատող բլոգները և հրապարակել ենթակայքում
·         լրամշակել պահանջների մեջ գտնվող այն կետերը, որոնք ընդհանրապես առկա չեն ոչ մի սովորողի մոտ
Արդյունքում՝
·         Ունենալ տեսադասեր ավելի հաճախ հանդիպող խնդիրների շուրջ
·         Կազմակերպել առցանց հանդիպում սովորողների հետ
Աշխատանքայինխումբ՝
·         ԳրիգորՀովհաննիսյան — 12-րդդասարան
·         ԼուսինեԽաչատրյան — 12-րդդասարան
·         ՏիգրանՍերոբյան — 11-րդդասարան
·         ՇուշանՊետրոսյան- 11-րդդասարան
·         ՄելինեՄարտիրոսյան — 10-րդդասարան
·         ՀասմիկՆերսիսյան— 10-րդդասարան
·         ՍուսաննաՉալիկյան
·         ՄարիաննաԳևորգյան
Ուսումնասիրությանարդյունքներ #1
·         11րդ դասարանիսովորողներ՝ՇուշանՊետրոսյանիևՏիգրանՍերոբյանիկատարածհետազոտությանարդյունքներըկարողեք տեսնելայստեղ(համակարգումը՝ ԼուսինեՍարգսյանի):
·         12 րդ դասարանիսովորողներԳրիգորՀովհաննիսյանըևԼուսինեԽաչատրյանըդիտարկելեն 11- րդդասարանիբլոգներըևարդյունքներնամփոփվածենիրեցբլոգում: Հիմնականումդիտարկածարդյունքներըհամընկնումենիրար: Բոլորթերություններիմասինանհատապեսգրելեմսովորողներին, որիհիմանվրափոփոխություններըկատարվումեն :Դիտարկումները՝ տեսեքայստեղ(համակարգումը՝ ՋուլիՍիմոնյանի):

·         10-րդ դասարանիսովորողներՀասմիկՆերսիսյաննուՄելինեՄարտիրոսյանըամփոփումենիրենցբլոգայինդիտարկումները։Դիտարկվելենավագդպրոցիսովորողներիբլոգները։Իրենցամփոփմանմեջկարողեքծանոթանալինչպեսկարծիքներին, այնպեսէլկգտնեքֆայլեր, որտեղճշգրտորենամփոփվածենթերություններնուառավելությունները(համակարգումը՝ ԼիլիթՅախինյանի):Դիտարկումները՝ հղումով:

9-րդ դասարանիսովորողներՎալերիԲալասյան, ՍտելլաՍարգսյան, ՆանեԱյնթաբյան (համակարգումը՝ ՄարալԿարապետյանի):Արդյունք՝  տեսայստեղ:



Ներկայացնումեմնախագծայինխմբիաշխատանքներից ՝

Վերհանվածբոլորխնդիրներըանհատապեսուղարկվելէսովորողներին, ոմանքարդենշտկելենիենցթերությունները, ոմանքդեռևսենթարկումենփոփոխության: Բայցասեմ, որսաշատկարևորդիտարկումէրևպետքէհետևողականլինելայնքանժամանակ  մինչևվերջինսովորողըշտկիիրսխալը, կամլրացնիբացթողումները

Комментариев нет:

Отправить комментарий